Сторінка для моїх учнів

                                        

1.  Я  беру   на  себе  відповідальність  за  успіх  у  навчанні. 

Навчання  -   це  моя  праця. Я   працюю  із  задоволенням  та  повно. віддачею.  
На  уроках  я  уважний/ уважна,   зосереджений / зосереджена,  активний / активна.
➺   Я  не  кажу:  "  Не  вмію".    Я  кажу:  " Навчуся! "
➺    Я  вчуся  важке  робити  бажаним.  Пам'ятаю :  без   щоденної   сумлінної  роботи  неможливе  успішне   й  щасливе  життя.  " Треба"   роблю  своїм  " хочу".  

2. Я  люблю  й  шаную  своїх  близьких,  школу  та  вчителів,  однокласників,  рідну  землю,  свій  народ. 

➺  Я  пам'ятаю,  що  безсердечність   породжує  байдужість,  а  байдужість -  жорстокість.
➺   Я  знаю,  що  кожний  мій  учинок   знайде  відгук  у   серцях  людей. 
Я  намагаюся   діяти  й   виражати  свої  емоції  так,  щоб  не  ображати  людей,  не  засмучувати  їх,  а  пінімати  їхній  настрій,  робити  щасливими.
➺   Я  поважаю  права  інших  людей.

3. Я  думаю та  дію  позитивно.

➺   Я  люблю  життя,  бо  воно  безцінний  дар.  Я  насолоджуюся  ним.
➺    Я  позитивно  оцінюю  себе.  У  мене.  як  і  в  кожної  людини,  є недоліки,  але  я  працюю  над  тим , щоб  їх  виправити.
➺  Я  висловлююся про  людей добре.  Я  прагну  та  вмію  виражати  свої  емоції, не ображаючи  інших  людей.
➺   Я  піклуюся  про  природу,  допомагаю  слабким  і  беззахисним. 

Я  пам'ятаю  народну  мудрість: 

" Посієш  думку  -  пожнеш  дію,       посієш  дію - пожнеш  звичку.

посієш  звичку - пожнеш  характер,   посієш  характер - пожнеш  долю"       







ПАМ’                  Пам'ятка для  батьків

«Організація домашнього читання  першокласника»

1.        1.     Підбирайте книгу для читання з доступними за змістом та невеликими за розміром. 

  2.      Кожного дня читайте разом з дитиною, обговорюйте прочитане. 

  3.   Записуйте прочитане у «Щоденник читача» за таким планом:

  ·    назва книги               

 . прізвище автора

  ·      головні герої 

  ·      малюнок до прочитаного          

  4.   Перевірку    домашнього  читання   вчитель   проводить  один раз в тиждень

 в  зазначений  день  про  що  ставить  відмітку  у "Щоденнику   читача" та в картках 


 обліку читання (  знаходяться  у  класі  ).


    
Примітка  Картки обліку заповнюються трьома кольорами:

-         червоний (дитина читає сама)

      -   зелений (дитина читає частково )

                        -      жовтий (дитина читає разом з  батьками







1 клас

1.    Читаю  улюблену     книгу;

             2.        Записую в зошиті з читання:
            ·      Назву книжки  (оповідання, казки…);
            ·    Автора   (якщо є);
            ·      Головних героїв;
            ·      Враження від прочитаного (мені сподобалося…..;
                       Мені не сподобалося….)
            ·       Кількість прочитаних сторінок.
                3.      Малюю ілюстрацію до прочитаного ( за бажанням).
                4.      Здаю читання   кожного    тижня   згідно   графіка.
                                        (___________________________)
           5.       Заповнюю картку обліку читання.




                   Учням 

Учитель  -  учень...  Діалог   -  це диво.
Там  доброзичливість,  повага  є  й  довіра, 
Любов  і  щирість, то  ж  усе можливо, 
Тоді  у  школі   атмосфера   щира.
Учитель  до  дітей   йде з  добротою, 
Бо  його серце  сповнене  любові.
Один  за  одного  вони  стоять  горою,
Стосунки  в  колективі  пречудові.
Учитель  дітям  скаже   добре  слово,
Підтримає  завжди  в  скрутну  хвилину.
Росте  довіра,   щирість  -  це  чудово, 
Це  робить  доброю  і  мудрою     людину.


                      Так  ми  відпочиваємо

















                                                            3 клас  2020 рік
       

                                     Шановні  батьки! 
  Увага  з  12  квітня  2020 року  карантин.
                Під  час  карантину  продовжується  
                       дистанційне  навчання.
1.    У період карантину опрацьовуються завдання відповідно до 
 матеріалів зошитів на друкованій основі  :
- Математика – зошити  урок № 10, 11, 12
- Українська мова – урок 10 , 11, 12.
- Читання – урок 10, 11, 12.
-Людина  і  світ – урок -3, 4
- Навчаємося разом – урок 6, 7, 8.
2.  Завдання  розміщені через соціальні мережі, месенджери (Viber, 
     WhatsApp.)
3. Учитель організовує обов'язковий зворотній зв'язок з батьками у 
 зручний спосіб (соціальні мережі, месенджери, електронна пошта)
4. Учитель надає відповіді на запитання, консультації, рекомендації
5. Матеріали ІКТ до уроків (для батьків) можна завантажити за              посиланням https://batky.intellect-ukraine.org (логін batky, пароль batky)
6. Контроль та перевірка організовується за умов освітнього закладу 


         Опрацьовуємо  завдання на  платформі " Мій  клас".